مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان از برگزاری جشن خودکفایی 2هزار و 500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان طی 20 آبان جاری درخانه شهر کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ وحید میرزایی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه این مراسم با حضور رییس کمیته امداد کشور روز چهارشنبه ی این هفته برگزار می شود، افزود: در این آیین رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک نیز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی ازشهرک های صنعتی استان دفاتر کاریابی ایجاد شده که با راه اندازی این دفاتر کاریابی 500 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان از پارسال تاکنون جذب بازار کار شدند.

میرزایی تصریح کرد: در جریان سفر رییس کمیته امداد کشور به استان کرمان، تفاهم ‌نامه‌ی ملی با شرکت شهرک‌ های صنعتی منعقد می‌شود تا این کار به همه کشور تعمیم یابد.

وی یادآورشد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 768 طرح خوداشتغالی توسط کمیته امداد استان کرمان با اعتباری بالغ بر 188 میلیارد ریال ایجاد شده که 586 مورد از این طرح ‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد و هزارو 182 مورد از محل تسهیلات بانکی بوده است.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: جشن ، خودکفایی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.