سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان گفت: هر بازیکنی که مشکل سربازی داشته باشد به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

سعید احمدوند در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان اعلام لیست تیم ملی بیان کرد: اسامی هفت نفر را برای حضور در اردوی تیم ملی به فدارسیون تنیس تحویل داده‌ام که پس از تایید نهایی از سوی فدارسیون این لیست رسانه‌ای خواهد شد.

وی ادامه داد: نفرات دعوت شده به تیم ملی از روز شنبه با حضور در آکادمی تیم‌های ملی استارت خواهند زد و تا تیر ماه سال آینده که مسابقات دیویس کاپ را در پیش داریم تمرینات منظم خود را پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره حضور تیم ملی در رقابت‌های بین المللی گفت: اواخر آذر تیم ملی راهی قطر می‌شود و دو هفته در این کشور مسابقات فیوچرز را پیگیری خواهد کرد. پس از فیوچرز قطر به ایران بر می‌گردیم و در رقابت‌‌های کیش که دی ماه برگزار می شود، حضور پیدا می‌کنیم. برای سال آینده میلادی منتظر تقویم فدراسیون جهانی هستیم تا برنامه‌های خود را با این تقویم هماهنگ کنیم.

وی در خصوص نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت:‌ در این دوره سعی کرده‌ایم تیمی را متشکل از باتجربه‌ها و جوان‌ترها به تیم ملی دعوت کنیم. در حال حاضر تیم دوبل ایران نیازمند تقویت بیشتر است. به احتمال زیاد از حضور امیروالا معدنچی و اشکان شکوهی در تیم دوبل ایران استفاده خواهیم کرد. شکوهی در زدن سرویس بسیار تبحر دارد و می‌تواند با شاهین خالدان و معدنچی تیم دوبل خوبی را برای ایران تشکیل دهند. کادر فنی هم همه احتمالات را در نظر خواهد گرفته است.

وی افزود: امیر والا معدنچی با توجه به اقامتش در دبی فقط می‌تواند در مسابقات به تیم ملی اضافه شود. ما تمام نکات و تمرینات را به این بازیکن گوشزد خواهیم کرد و نگاه جدی‌تری به وی خواهیم داشت.

احمدوند در خصوص امید سوری اظهار کرد:‌ هر بازیکنی که مشکل سربازی داشته باشد جایی در تیم ملی نخواهد داشت، سوری نیز تا زمانی که خدمت سربازی‌اش حل نشود به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این لیست تمام ابعاد فنی و اخلاقی در نظر گرفته شده است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم دوباره به گروه 2 دیویس کاپ بازگردیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار