مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از واگذاری 200 دستگاه تراکتور به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ وحید میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد تراکتور در حاشیه برگزاری آیین جشن خودکفایی 2 هزار و 500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان تحویل می شود.

وی افزود: طرح واگذاری تراکتور به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان، یکی از طرح‌های است که نخستین بار، پارسال توسط کمیته امداد استان کرمان اجرا شده و در حال حاضر به عنوان یک طرح ملی در حال اجر است.

میرزایی با اشاره به اینکه پارسال 100 دستگاه تراکتور از محل تسهیلات ارزان ‌قیمت به مددجویان کمیته امداد کرمان واگذار شد،خاطرنشان کرد: این طرح مورد استقبال رییس کمیته امداد کشور قرار گرفت که با حضور در کارخانه‌ی تراکتورسازی تبریز 2هزار دستگاه تراکتور برای اشتغال مددجویان درخواست کردند، و از این میزان 200 دستگاه به استان کرمان اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: امسال، به‌واسطه حضور و پیگیری‌های رییس کمیته امداد کشور، این تراکتورها با تخفیف 10 درصدی به مددجویان واگذار می‌شوند.

میرزایی یاد آورشد: واگذاری تراکتور به خانواده مددجویان زیر پوشش استان براساس نیازسنجی اقتصادی منطقه ای صورت می گیرد و با توجه به اینکه کرمان یک استان کشاورزی است، عمده تراکتورهای واگذاری به مددجویان در روستاها و شهرهایی از استان است که مستعد کشاورزی هستند و نیاز بازار کار در آن منطقه وجود دارد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: واگذاری ، تراکتور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.