استاندار قزوین در جلسه اتاق فکر آب استان قزوین گفت : مصوبات جلسات اتاق فکر آب استان قزوین باید با جدیت پیگیری شود تا شاهد بهبود وضعیت منابع آبی این استان باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مرتضی روزبه افزود: اصراری که در بحث مدیریت مصرف آب ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین دارم بسیار جدی است زیرا دستگاه‌های اجرایی الگوی مصرف صحیح آب برای سایر مردم هستند.

استاندار قزوین اضافه کرد: این استان یکی از مناطق صنعتی کشور به شمار می‌رود و با توجه به ضرورت استفاده بهینه از منابع آبی در واحدهای صنعتی باید در مصرف آب بخش صنعت استان قزوین بسیار حساس باشیم.

روزبه با اشاره  به انسداد چاه‌های آب غیرمجاز در استان قزوین بیان کرد: یکی از اقدامات مطلوبی که به منظور صرفه‌جویی در منابع آبی این استان و صیانت از آن از سال گذشته آغاز شده انسداد چاه‌های آب غیرمجاز است.

استاندار قزوین افزود: البته در انسداد چاه‌های آب غیرمجاز باید به دستگاه‌های اجرایی نیز توجه داشته باشیم و اگر این دستگاه‌ها نیز چاه آب غیرمجاز دارند باید نسبت به انسداد آن‌ها اقدام شود.

روزبه با تأکید بر لزوم استفاده از ایده‌های جدید در حوزه آب خاطرنشان کرد: ایده‌های جدید باید در حوزه آب استان قزوین اجرایی شود زیرا روش‌های قدیمی در برخی از موارد پاسخگو نیست.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ایده ، آبی ، استان ، اجرایی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.