رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان از ایجاد و راه‌اندازی آزمایشگاه جامع و قطبی استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفری افزود:در راستای بالا بردن سطح کیفی و ساماندهی فضاهای آزمایشگاه‎ها و کارگاه‎های دانشگاه پیام نور لرستان جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان درصدد هستیم در مرکز استان یک آزمایشگاه جامع راه‎اندازی شود تا بتواندفضای آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان را پوشش دهد.

وی گفت: این آزمایشگاه قطبی می‎تواند به عنوان یک آزمایشگاه مرکزی به دانشجویان مراکز و واحدهای پیام نور استان و همچنین دانشجویان و پژوهشگران سایر دانشگاه‎ها سرویس و خدمات ارائه دهد.

وی افزود: این دانشگاه با توجه به امکانات و تجهیزات خوبی که در زمینه‎های آموزشی و پژوهشی دارد، در تلاش است آزمایشگاه جامع استانی را در مرکز استان راه‎اندازی کند.

جعفری گفت: از سال گذشته یک کمیته فنی، متشکل از اساتید منتخب مراکز و واحدها با رشته‎های مرتبط به امور آزمایشگاهی با مسئولیت رئیس دانشگاه تشکیل و فرایند انتخاب تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین خرید تجهیزات بر حسب نیاز و اولویت‎بندی نیازهای آزمایشگاهی و کارگاهی شکل گرفت و در حال حاضر نیز فرایند ساماندهی تجهیزات آزمایشگاهی در سطح استان در حال انجام است .

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از آزمایشگاه‎های دانشگاه پیام نور در سطح استان، گفت: آزمایشگاه‎هایی که نیاز به تجهیزات داشته باشند براساس نظر کمیته فنی و طبق اولویت‎ها تجهیزات مورد نیاز آنها تهیه و تجهیزات مازاد آزمایشگاه‌های نیز به آزمایشگاه قطبی منتقل می‎شود.


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.