رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی گفت: استعدادهای خوبی در استان‌ها وجود دارند و من به شرکت در مسابقات انتخابی آن‌ها علاقمند هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی پس از حضور در مسابقات صحرانوردی استان گیلان در مورد کیفیت رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات خوب بود به خصوص از نظر کمی که حدود 60-350 نفر آمده بودند. در میان شرکت‌کنندگان نفراتی دیدم که می‌توانیم به چشم استعداد به آن‌ها نگاه کنیم و به طور حتم آینده درخشانی در این ورزش دادند.

وی در خصوص برنامه استعدادیابی فدراسیون گفت: ما یک برنامه ملی استعدادیابی داریم که به زودی برگزار می‌شود اما برگزاری مسابقات استانی هم می‌‌تواند آغازی برای این هدف باشد.

کیهانی در خصوص درخواست ورزشکاران گیلانی از فدراسیون گفت: جلسه‌ای با دو‌و‌میدانی کاران نداشتم ولی درخواست آن‌هاف درخواست ورزشکاران دیگر است.تلاش می‌کنیم تا جایی که امکانش فراهم باشد درخواست‌ها را عملی کنیم.

احمدی رییس هیئت دو‌و‌میدانی استان گیلان نیز عملکرد خوبی دارد. من هم آماده‌ام تا هر کمکی نیاز بود برسانم.

رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی در خصوص برنامه‌های لازم برای ارتقا سطح مسابقات استانی گفت: کارها استانی را استان‌ها انجام می‌دهند ولی در این میان ما هم به هیئت‌ها تاکید می‌کنیم در سطح مختلف در استان‌هایشان فعالیت داشته باشند و در هر جا مشکلی بود در صدر رفع آن برآیند. کما اینکه هر جا به کمک ما نیاز باشد، دریغ نمی‌کنیم.

مجید کیهانی رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی در خصوص حضور بعدی‌اش در مسابقات گفت: فعلا برنامه‌ای ندارم چون در حال حاضر در زمان تعطیلی مسابقات به سر می‌بریم اما از دو ماه دیگر که مسابقات آغاز شوند، به استان‌های مختلف سفر می‌کنم . من به حضور در مسابقات استانی راغب هستم و هر جا درخواست بدهند، به طور حتم حاضر خواهم شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار