بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور مؤسسات مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ساعت 9 صبح شنبه 16 آبان در مصلای بزرگ تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امسال حدود 700 رسانه در 9 گروه «عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه‌ای، مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و در قالب 600 غرفه با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این نمایشگاه حاضر است.

از جمله برنامه‌های غرفه مطبوعات و رسانه‌های لرستان ارائه نشریات و تولیدات رسانه‌ای فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی لرستان به بازدید‌کنندگان است.

ارشاد لرستان در عرفه‌های شماره 219 و 220 با مسؤولیت سید مصطفی جهانبخت آماده بازدید علاقه‌مندان است.

از لرستان، نشريه بهار سلامت در غرفه شماره 269 نشریات تخصصی و هفته‌نامه کاسیت در غرفه شماره 63 بخش نشریات عمومی به صورت مستقل در نمايشگاه شركت كرده است.

همچنین غرفه پایگاه خبری گلونی ثبت شده در تهران در بخش فرهنگی و هنری، شماره ۳۰۶ قرار دارد.

مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه، صبح روز یکشنبه 17 آبان و با حضور دکتر روحانی، رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. این نمایشگاه از 17 آبان به مدت یک هفته تا 23 آبان، از ساعت 9 تا 20 در مصلی امام خمینی تهران برپا است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.