مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت : بیش از 35 میلیارد و 984 میلیون ریال وام کارگشایی و کارانگیزی به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان طی نیمه نخست امسال پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت : بیش از 35 میلیارد و 984 میلیون ریال وام کارگشایی و کارانگیزی به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان طی نیمه نخست امسال پرداحت شده است.

حسین خدرویسی افزود : این وام‌ها به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، و در این مدت 3153 خانوار تحت پوشش از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده، بالغ بر 35 میلیارد و 474 میلیون ریال وام کارگشایی و مابقی وام کارانگیزی بوده است.

خدرویسی بیان داشت :  سقف وام کارانگیزی 40 میلیون ریال و سقف وام‌های کارگشایی 20 میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: وام‌های کارگشایی برای امور ضروری خانوارهای نیازمند از قبیل تامین کمک هزینه ازدواج، خسارت ناشی از حوادث، تحصیل، پرداخت بدهی، تعمیر و مرمت منزل و  وام کارانگیزی در راستای ایجاد اشتغال و کسب و کار برای این افراد است.

خدرویسی افزود:  طبق آخرین آمار 62 هزار و 669 خانوار در استان کرمانشاه با جمعیتی بیش از 139هزار نفر از خدمات متنوع حمایتی کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.