مردی که نامش را هیچ سیستمی ثبت نمی کند

این مرد نامی دارد که هیچ کامپیوتری مایل به دیدن آن نیست. نام وی “Null" است و بسیاری از برنامه های انفورماتیک نام او را با کلمه کلیدی null اشتباه میکنند.

مردی که نامش را هیچ سیستمی ثبت نمی کندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استهزاهای دوران مدرسه Christopher به خاطر این نام فامیلی به یک طرف, اکنون نیز که وی روزنامه نگار متخصص در مقالات فناوری است باز هم او از این نام خانوادگی در رنج است.

برنامه نویسان بخوبی میدانند که او چه میگوید و دردش چیست. اما برای انانی که برنامه نویسی نمیدانند باید گفت که "null” یکی از کلمات کلیدی است که در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی و بخصوص نرم افزارها استفاده میشود تا از اینکه یک فیلد دیتا خالی نیست اطمینان حاصل گردد و در نتیجه انرا رد میکنند و اغلب در فرمهای وب نام او رد شده و پذیرفته نمیشود. به عبارتی دیگر :

if lastname = null then… well, then try again with a lastname that isn’t "null."

وی میگوید نام من Null است و نه nul.

در اینصورت همه چیز بستگی به کیفیت برنامه نویسی سایت وب و یا برنامه دارد. بسیاری Null را میپذیرند اما برای بعضی دیگر محلی که باید نام وارد شود خالی محسوب میشود و در نتیجه مجددا صفحه وب نمایش داده شده و از کاربر درخواست میشود تا نام خود را وارد کند و بعضی دیگر هم انرا مسدود میکنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار