بازیگر نمایش «موش توی پیت حلبی» معتقد است متن، شیوه کارگردانی و پشت صحنه یک اثر نمایشی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای حضور یک بازیگر حرفه‌ای در یک اثر نمایشی است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان روابط عمومی مجموعه تئاترشهر؛ سیما تیرانداز یکی از بازیگران نمایش «موش توی پیت حلبی» پیرامون انگیزه‌های حضور خود در این اثر نمایشی بیان کرد: نمایش «موش توی پیت حلبی» به کارگردانی سید علی هاشمی روایتگر یک خانه چند اتاقه قدیمی در دهه 40 است که هر کدام از اعضای خانه به هر نحوی با مشکلی سر در گریبان هستند. این فضای بسیار ساده و داستان‌گونه به شکلی روایت شده که تماشاگر با آن می‌تواند به راحتی ارتباط برقرار کند و همزمان با جریان داستان آن همراهی خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه نویسنده متن یک بانوی نمایشنامه‌نویس به نام نوشین تبریزی است، روح زنانه‌ای بر کلیت اثر حکفرماست که برای من بسیار دوست‌داشتنی است. به طوری که نقشی که بازی می‌کنم هم دارای جذابیت‌ها و تفاوت‌هایی که آن را برایم دوست‌داشتنی کرده است. البته با توجه به اینکه حین تمرین و اجرای نمایش مشغول بازی در سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور هستم، کار واقعا برایم سخت بود اما با توجه به جذابیت‌هایی که نقش برایم داشت پذیرفتم که در این اثر نمایشی حضور داشته باشم.

این بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون توضیح داد: سید علی هاشمی چندین سال پیش به عنوان دستیار در برخی از کارهای من حضور داشت و حالا که تبدیل به کارگردانی موفق در عرصه تئاتر شده بسیار خوشحالم که به عنوان بازیگر در کنار او حضور دارم. ضمن اینکه برای من پشت صحنه یک اثر نمایشی دارای اهمیت فراوانی است که خوشبختانه در این اثر نمایشی پشت صحنه کار به شکلی بود که من را برای حضور دراین اثر بیشتر ترغیب کرد. به هر ترتیب این کار با تمامی سختی‌هایی که برایم داشت تجربه‌ای بسیار دوست‌داشتنی و راضی‌کننده بود.

تیرانداز گفت: خوشحالم که تا به امروزی که نمایش در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته، توانسته ارتباط خوبی با تماشاگر بگیرد و این نکته حائز اهمیتی است که برای من به عنوان یک بازیگر بسیار ارزشمند است. به هر حال امیدوارم در این روزهای باقیمانده اجرا هم تماشاگران با نمایش ارتباط خوبی برقرار کنند.

نمایش «موش توی پیت حلبی» به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی سید علی هاشمی هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 19:30 با بازی لیلی فرهاد‌پور، کاظم سیاحی، غزاله جزایری، لیلی جنیدی، سیما تیر انداز، فریبا خادمی، تبسم هاشمی حائری، علی دستانپور، نوید هدایتی‌پور، شکوفه هاشمیان، رضا سخایی، محمد مهدی احدی در تالار سایه به صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار