محمدرضا مروارید استاندار ایلام در پیامی عروج آسمانی سردار شهید صارم طهماسبی را به مقام عظمای ولایت، مردم شهید پرور استان، همرزمان و خانواده محترم این شهید والامقام تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ در پیام محمدرضا مروارید آمده است:
بسمه تعالی
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است. عروج آسمانی جانباز سرافراز صارم طهماسبی دلاور ایرانی و سپاه اسلام و همرزم عارف شهید دکتر مصطفی چمران که سالها با صبوری رنج ترکشهای دشمن را در وجودش تحمل کرد و وجودشرا تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرد را به مقام عظمای ولایت و مردم شهید پرور ایلام، همرزمان و خانواده محترمش تسلیت عرض می کنم.

یقین دارم اجر و پاداش این همه صبر و مقاومت در درگاه خداوند محفوظ خواهد ماند ، هر چند که باب فراق و هجران سخت و دشوار است لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست.

اینجانب شهادت این سردار پر افتخار را به محضر حضرت امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی، ریاست جمهوری، پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و بخصوص خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت دارم.

 
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.