نخستین دوره مسابقات سه منظوره موتورسواری و اتومبیلرانی ، امروز در پیست مجموعه آزادی تهران برگزار و نفرات برتر معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اولین دوره مسابقات سه منظوره موتورسواری و اتومبیلرانی در کشور ، ساعت 10:30 امروز جمعه 15 آبان ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی پایتخت برگزار و نفرات برگزیده معرفی شدند .
 
این مسابقات در دو کلاس موتورسواری سرعت 600 سی سی و 1000 سی سی و همچنین رشته اتومبیلرانی در دو کلاس سرعت و دریفت برگزار شد.
 
رقابت ها ساعت 10:30 آغاز شد و ساعت 15 به اتمام رسید و نفرات برتر معرفی شدند .
 
در کلاس 600 سی سی رشته موتورسواری ،8 شرکت کننده به مسابقه اصلی (امروز) راه پیدا کردند و در کلاس 1000 سی سی ،رشته موتورسواری تعداد موتورسوارهایی که توانستند به مسابقه امروز راه پیدا کنند 11 نفر بودند.
 
نفرات برگزیده در رشته موتورسواری کلاس 600 سی سی به شرح زیر می باشد :  
 
نفر اول : سلمان اوزایی
نفر دوم : مرتضی عرب زاده  
نفر سوم : علیرضا عباس جی  
 
نفرات برگزیده در رشته موتورسواری کلاس 1000 سی سی :  
 
مقام اول : ساسان اکبری  
مقام دوم :حمید محسنی  
مقام سوم : حمیدرضا نجاتی  
 
 همچنین در مسابقات رشته اتومبیلرانی ، در کلاس اول که 206 اختصاصی بود 10 اتومبیلران شرکت کرده بودند که در پایان ، شروین یگانه توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد و آرش خامنه به مقام دوم رسید و امین حسین زاده در رده سوم ایستاد .
 
در کلاس GT اتومبیلرانی 8 ورزشکار این رشته به مسابقه امروز راه پیدا کردند که در انتهای رقابت ، علی امینی بر سکوی نخست ایستاد ، بهرام اژدر در جایگاه دوم قرار گرفت و مجید جوانمردی به عنوان سومی رسید .
 
در کلاس دریفت رشته اتومبیلرانی نیز ، پس از رقابت شرکت کننده ها، نفرات برتر مشخص شدند که به شرح زیر می باشد :  
 
عنوان اول : محمدرضا همتیان  
عنوان دوم : مهدی نوروزی  
عنوان سوم : امیرعباس عسگری  
 
در پایان به نفرات اول رشته موتورسواری علاوه بر تندیس ، کاپشن مخصوص موتورسواری و به نفرات دوم بوت و به نفرات اول تا سوم رشته اتومبیلرانی ربع سکه بهار آزادی  ، جایزه داده شد .
 
یادآور می شود اولین دوره این مسابقات به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران و با حضور شرکت کنندگان تهرانی برگزار گردید .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار