ساخت و تولید کالای با کیفیت از مصادیق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

به گزارش خبرنگار ساخت کالای با کیفیت از نشانه های اقتصاد مقاومتیگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت‎الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: امروز همه اطلاع داریم که دنیا به سمت کیفیت حرکت می کند و اگر کشوری کالای بی کیفیت بسازد هیچ کشوری برای خرید آن کالا رغبت نشان نمی دهد و برای همین مقام معظم رهبری تاکید به افزایش کیفیت کالاهای ایرانی دارند.

وی اضافه کرد: اگر کالای تولیدی کشور با کیفیت باشد مردم برای خرید آن رغبت نشان می دهند و اگر این گونه کالا های با کیفیت در کشور عرضه نشود مردم برای خرید کالای خارجی رغبت پیدا می کنند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: کشور باید به سمت تولید کالای باکیفیت حرکت کند و مشتری مداری را سر لوحه قرار دهد مانند  کشور ژاپن که خودروی تویوتا را به خاطر مشکلات وارد بازار نکرد که نشان از مشتری مداری و احترام به مشتری این کشور است.

حجت الاسلام لیوانی افزود:وزارت خانه های متصدی تولیدات مانند وزارت صنایع و  وزارت کشاورزی باید نسبت به تولید کالای با کیفیت اقدام کنند تا کالای تولیدی ایران بتواند با کالای خارجی رقابت کند.

وی با اشاره به 19 آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه افزود: علمی که امروز در دست بشر است در خدمت صلح نیست و به جای اینکه از علم در جهت توسعه و صلح استفاده کنند در راه تخریب جامعه و محیط زیست استفاده می کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.