امام جمعه ریگان گفت: ما نباید نسبت به امر به معروف ونهی از منکر بی توجه باشیم بلکه باید ما از خانواده های خود شروع کنیم وسپس در جامعه این امر را رواج دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه بااشاره به شهادت حضرت امام سجاد( ع) افزود: امام سجاد( ع) فرمودند کسی که امر به معروف ونهی از منکر را ترک کند مانند کسی است که قرآن را ترک کرده است .

وی گفت: با زبانی نرم و آرام وبا دلسوزی وموعظه امر به معروف ونهی از منکر کنید .

امام جمعه ریگان به روز کیفیت اشاره کردوافزود: ما امروز تولیدات زیادی در کشور داریم که اگر کیفیت را در بخش های کشاورزی صنعت پتروشیمی و...بالا ببریم می توانیم به اقتصاد مقاومتی کمک کنیم .

وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا سطح کیفیت محصولات داخلی خود را افزایش دهیم که این امر باعث ،توجه به محصولات داخلی می شود .

وی گفت: حمایت از تولیدات داخلی در اقتصاد مقاومتی اثری مثبت دارد به طوری که اگر کالاهایی که در داخل کشور تولید می شود،مورد مصرف قرار بگیرد رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه ریگان به بحث بومی سازی اشاره کرد وافزود :مسئولان شهرستان نسبت به امر بومی سازی در این شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.