حمایت ما از این کشور ها حمایت از خودمان وکشور خودمان است و همچنین طبق بیان رهبری آمریکا روباه مکار است و باید مراقب باشیم که پس از برجام فریب امریکا را نخوریم چرا که شیطان بزرگی است .

به گزارش ما در برابر زورگویان سر تسلیم فرود نمی آوریمگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد با تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)  و چهلمین روز درگذشت شهدای فاجعه منا ازحضور باشکوه  مردم  در مراسم ۱۳ ابان قدردانی کرد .

وی با اشاره  به رهنمود های مقام معظم رهبری خطاب به مردم ومسولین گفت باید در امور خارجه و کشور های دیگر  خطوط قرمز ما حفظ شود و عزت ما پا بر جا باشد و منطق ما این است که از مظلوم دفاع میکنیم و در برار زور گویی ها سر تسلیم فرود نمی اوریم و از کشور های مورد تجاوز قرار گرفته حمایت میکنیم که این همان سیاست ومنطق ماست .

وی گفت: حمایت ما از این کشور ها حمایت از خودمان وکشور خودمان است و همچنین طبق بیان رهبری آمریکا روباه مکار است و باید مراقب باشیم که پس از برجام فریب امریکا را نخوریم چرا که شیطان بزرگی است .

امام جمعه بجنورد در پایان با اشاره به روز کیفیت گفت هر کاری که میکنیم باید با کیفیت باشد خصوصا در مسائل تولیدی باید به این اصل توجه بشود تا هم مردم از تولیدات راضی باشند وهم بتوانیم شعار اقتصاد مقاومتی را  عملی کنیم و دست از استفاده کالا های وارداتی بکشیم .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.