دبیر سازمان لیگ تنیس گفت: تنیس کشورمان در بخش دوبل دارای ضعف است و باید روی آن کار کنیم.

محسن خداپرست در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تنیس ایران بیان کرد: تنیس ایران در این سالها در سنین پایه روند مطلوبی پیدا کرده‌اند و در مسابقات بین‌المللی امتیازات و رنکینگ‌های قابل قبولی را کسب کرده‌اند، حضور پیاپی در عرصه‌های بین‌المللی انگیزه‌های تنیسورها را بالا می برد و باعث می شود راحت‌تر در رقابت با بازیکنان بزرگ بازی کنند.
 
وی در ادامه افزود:در حال حاضر تنیس ما در بخش دوبل ضعف‌هایی دارد و این مهمترین مشکل ما در مسابقات دیویس کاپ و دیگر عرصه‌های بین‌المللی است.
 
فدراسیون تنیس برای سالهای آینده با تغییرات جزئی قوانین مسابقات، بخش دوبل را در همه رقابت‌های جوانان ضروری کرده است تا بتوان با رفع این نقصیه تیم ملی کشورمان را برای دیویس کاپ آماده کنیم.
  
دبیر سازمان لیگ تنیس درباره مسابقات جونیور امارات ابراز کرد: نتایج قابل قبول تنیسورها در مسابقات امارات و لبنان نتیجه سرمایه گذاری فدراسیون روی بخش پایه است، در سال آینده نیز تیم های فنی در استان‌ها بر تنیسورهای با استعداد نظارت می کنند و شرایط آنها را برای حضور در سطح اول تنیس مورد بررسی قرار خواهند داد.
 
وی در مورد لغو لیگ برتر اظهار کرد: در سال جاری باشگاه های تنیس با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند و علی رغم رایزنی‌های بسیاری که فدراسیون با باشگاه‌ها داشته هنوز تیم‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند به حدنصاب نرسیده است اما با مسابقات جایگزین امیدواریم بتوانیم این خلاء را جبران کنیم.
 
خداپرست در پایان خاطر نشان کرد: در هیچ کدام از ورزش‌ها مانند تنیس بازیکنان هر هفته در شرایط مسابقه نیستند و فکر می کنم این مسابقات پیاپی می تواند بازیکنان را در شرایط آمادگی نگه دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار