نمایش «آستانه» مربوط به داستان کسانی است که در برهه‌ای از زندگیشان سقوط کرده‌اند و توان ادامه دادن را ندارند.

الاهه مونسی طراح و کارگردان نمایش «آستانه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش گفت: این نمایش داستان انسان‌هایی است که در برهه‌ای از زندگی‌شان از لحاظ عاطفی و شغلی سقوط می‌کنند و دیگر توان ادامه زندگی کردن را ندارند و برای ادامه دادن دست به گریبان دیگران می‌شوند و همه‌ش به دنبال راهی برای فرار هستند. 

وی با بیان اینکه هفت تابلو در روند داستان نمایش وجود دارد، بیان کرد: تابلو اول و آخر نمایش نسبت به مابقی آن‌ها تمایز دارد  و شکل روایی داستان ترکیبی از حرکات بدن و بیان است که محوریت نمایش بر همین امر پیش می‌رود.

مونسی درباره تعداد بازیگران و بازی آن‌ها اظهار داشت: نمایش پنج پرسوناژ دارد که یک نفر از آن‌ها نقش راوی را ایفا می‌کند و هر کدوم یک شخصیت محوری به خصوص خودشان را بازی می‌کنند که سرانجام همه آن‌ها در  تابلو آخر به دور یکدیگر جمع می‌شوند.

وی در رابطه با دغدغه خود از نوشتن این نمایش و اجرای آن عنوان کرد: در واقع این نمایشنامه ار تجربه‌های شخصی من و خیلی از اطرافیانم است که در هر برهه‌ای از زمان آن را تجربه کرده‌ایم. همچنین از طرفی می‌توان گفت بسیاری از خانم‌ها یک همزاد‌پنداری با این نمایش پیدا می‌کنند و خود را نزدیک به شخصیت‌ها می‌دانند.

کارگردان نمایش «آستانه» در خصوص موسیقی نمایش گفت: در نمایش تماشاگران شاهد موسیقی خواهند بود. که ملودی ندارد بلکه نوع زبان گفتاری دارد که مخاطب باید با دقت گوش دهد تا متوجه شود.

گفتنی است نمایش «آستانه» به طراح و کارگردانی الاهه مونسی از 10 الی 23 آبان ماه ساعت 18:30 در خانه موزه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود.

از عوامل این اثر می‌توان به بازیگران: آناهیتا صفی خانی، آبتین غلامپور، معصومه آرواز و صنم پاشا اشاره کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار