فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينكه رزمايش بزرگ نيروي زميني در آينده نزديك برگزار مي‌شود، گفت: در اين رزمايش بخشي از توان و اقتدار نظامي نيروي زميني ارتش به نمايش گذاشته مي‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش در حاشيه همايش بصيرت افزايي كاركنان اين نيرو در خصوص پيامدهاي رزمايش بزرگ ولايت 90 نيروي دريايي ارتش تصريح كرد: در اين رزمايش اقتدار و صلابت نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران براي دنيا به اثبات رسيد.

فرمانده نيروي زميني ارتش خاطرنشان كرد: رزمايش دريايي ولايت 90 همچنين به دنيا ثابت كرد كه جمهوري اسلامي ايران در عرصه آبهاي داخلي و بين المللي مي تواند مقتدرانه حضور داشته باشد و از اقتدار و منافع خود به شايستگي دفاع كند.

وي در ادامه اظهار داشت: اگر به سابقه دشمني و شرارت‌هاي كشورهاي غربي با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بنگريم، شاهد اين موضوع هستيم كه دشمن همزمان هم تهديد نرم و هم سخت را در دستور كار داشته است.

امير پوردستان ياد آور شد: كشورهاي غربي امروز متناسب با شرايط جهاني و منافع خود محور اصلي فعاليتهايش را بر جنگ نرم قرار داده و طبيعي است كه وقتي دشمن جنگي را آغاز مي كند ما بايد در برابر آن پدافند داشته باشيم.

وي در ادامه اظهارداشت: پس از اقدامات نظامي و سخت افزاري يكي از بهترين اقدامات پدافندي ما برگزاري كلاس‌هاي بصيرت افزايي در بين كاركنان نيروهاي مسلح است.

فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اين كه دشمن در جنگ نرم، مولفه‌ها و محورهاي زيادي را تعريف كرده است، گفت: كلاس‌هاي بصيرت افزايي موجب مي‌شود تا مردم ما اين ترفندهاي دشمن را بخوبي بشناسند و به نوعي در برابر اين تهديدات بصيرت لازم را داشته باشند.

امير پوردستان در پايان اظهار داشت: دشمن از بعد خارجي فعاليت مي كند و در بعد داخلي هم افرادي كه در داخل كشور اقداماتي عليه مردم انجام مي دهند ، قطعا آسيبشان بيشتر از دشمناني است كه آشكارا با ما در نبرد هستند. برگزاري دوره هاي بصيرت افزايي در بين كاركنان نيروهاي مسلح ، هوشياري و آگاهي خانواده ها را در برابر اين گونه تهديدات افزايش مي دهد.

امير پوردستان در ادامه با بيان اينكه رزمايش بزرگ نيروي زميني در آينده نزديك برگزار مي‌شود، گفت: در اين رزمايش بخشي از توان و اقتدار نظامي نيروي زميني ارتش به نمايش گذاشته مي‌شود.

وي افزود: اين رزمايش كه با محوريت نيروي انساني و تجهيزات پيشرفته نيروي زميني ارتش انجام مي‌شود، اقتدار نيروهاي مسلح را بيش از پيش به دنيا اثبات مي‌كند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار