وزارت خارجه فلسطین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

وزارت امور خارجه فلسطین اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را علیه مردم بی گناه در اراضی اشغالی محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عربستان، وزارت امور خارجه فلسطین پنجشنبه شب در بیانیه ای جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در شهر های قدس اشغالی و الخلیل به ویژه در بخشهای قدیمی این دو شهر را محکوم کرد و آنرا مغایر با همه اصول و قوانین بین المللی دانست.
 
وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه همچنین تداوم تعرضات نظامیان صهیونیست را به مسجد الاقصی، اهانت به این مکان مقدس و حمله به نمازگزاران فلسطینی را به شدت محکوم کرد .وزارت امور خارجه فلسطین تأکید کرد: "متاسفانه با حمایت دولت و نظامیان اسرائیل، گروهها و سازمان های یهودی افراطی هر روز فراخوان های جدیدی را در تحریک یهودیان برای یورش به مسجد الاقصی صادر می کنند.
 
وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه تاکید کرد: "دولت اسرائیل با بهره برداری از سکوت جامعه جهانی می کوشد برنامه ها و طرح های توسعه طلبانه به ویژه یهودی سازی شهرهای قدس اشغالی و الخلیل را به پیش ببرد."
 
این وزارتخانه از جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد خواست اقدام فوری برای متوقف کردن سیاست های خصمانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی انجام دهد. چون ادامه این سیاست ها به شکست کامل راه حل دو کشور مستقل و حل نهایی مناقشه منطقه منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار