مصطفی حسینی مجری تلویزیون از ویژگی‌های برنامه «باطراوت» گفت.

مصطفی حسینی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «باطراوت» اظهار داشت: «باطراوت» برنامه‌ای با رویکرد اجتماعی ورزشی است. همچنین معضلات، سلایق و رفتارهای انسانی در آن بیان می‌شود متاسفانه به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم همه اهدافمان را در این برنامه پیاده کنیم و تنها پنجاه درصد آن چه که نظر داشتیم به تصویر  کشیده شده است. «باطراوت» با نیم نگاهی که به هنر طنز دارد، یک برنامه شاد و مفرح نیز محسوب میشود.

وی با اشاره به این که برای احترام به مخاطب این برنامه در فضای باز اجرا می‌شود، گفت: برخی از برنامه‌ها با بودجه‌هایی بالا در لوکیشن‌هایی ثابت و تکراری اجرا می‌شود که جذابیت چندانی برای مخاطب ندارد، اما بنده مرتضی حسینی، تهیه کننده و دیگر عوامل برنامه، «باطراوت» تصمیم گرفتیم این برنامه را در فضای باز و طبیعت اجرا کنیم با وجود تمام سختی‌ها و مشکلاتی که برای اجرا در فضای باز و تغییر لوکیشن وجود دارد، اما ما برای احترام به مخاطب این کار را انجام دادیم.

حسینی در  پاسخ به این سوال که چگونه اجرای «باطراوت» را پذیرفت، عنوان کرد: متاسفانه در مدت اخیر پیشنهاد‌های مناسبی برای اجرا نداشتم به همین دلیل اجرا «باطراوت» را پذیرفتم، اما عامل اصلی حضور من در این برادرم، مرتضی حسینی است که معنای حقیقی پارتنر را درک می‌کند و این برای من بسیار ارزشمند است. با توجه به کمیاب بودن و به نوعی نایاب بودن مجری شومن، اجرا در کنار برادری که تجربه بازیگری در بسیاری از صحنه‌های تئاتر و تلویزیون دارد، برای من افتخار آمیز است. من با اجرا «باطراوت» می‌خواستم فعل حضور داشتن در این عرصه را صرف کنم.

مجری برنامه «باطراوت» در خصوص ویژگی‌های برنامه‌های صبحگاهی بیان کرد: برنامه‌های صبحگاهی باید نشاط آور، امید بخش، آگاهی بخش و مفرح باشد.

وی در پایان مطرح کرد: لطف مردم همواره شامل حال ما بوده است و خوشبختانه در خصوص برنامه، «باطراوت» باز خوردهای خوبی را به دلیل ساعت پخش برنامه و تبلیغاتی که داشته است از سوی مردم دریافت کردیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار