همچنان مشخص نیست که وعده‌های پی‌درپی مسئولان باشگاه استقلال اهواز چه زمانی محقق می‌شود ؟

وعده‌های پولی در ازای امتیازات خیالی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال اهواز تنها تیمی است در لیگ پانزدهم که فنی و بازیکنان آن همچنان پولی را دریافت نکرده‌اند. تنها کسانی که از این باشگاه بخشی از دستمزدشان را گرفتند، بازیکنان جوانان هستند که مبلغ قراردادشان در تمام فصل به 50 میلیون تومان هم نمی‌رسد.

در چند ماه اخیر، چند بازیکن مشهور و تاثیرگزار استقلال اهواز که برخی از آن‌ها از تیم‌های بزرگ لیگ برتری پیشنهاد داشتند ، به دلیل دریافت نکردن دستمزدشان اردوی تیم اهوازی را ترک کرند.

این بازیکنان عبارتند از : محمد غلامی ، سعید غزل ، سعید سالار زاده و شاهین مجیدی. فرزاد آشوبی هم به دلیل تحقق نیافتن بندی از قراردادش ، با تیم استقلال اهواز تمرین نمی‌کرد.

محمد غلامی در اینباره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: باشگاه سه بار به من چک داد که هر سه بار آن برگشت خورده.

فرزاد آشوبی هم گفته بود : در قرارداد من بندی قید شده بود که باشگاه را ملزم می‌کرد یک محل مسکونی در اختیارم قرار دهد که محقق شد.

به هر شکل در دوهفته‌ی اخیر بازیکنانی که قهر کرده بودند با وعده وعید‌های جدید مسئولان باشگاه استقلال اهواز به تمرینات این تیم بازگشتند. قراربود که بین 10 تا 20 درصد قراردادها پیش از بازی استقلال اهواز با استقلال خوزستان به حساب بازیکنان واریز شود که این اتفاق هم رخ نداد.

پس از بازی با استقلال خوزستان مسئولان تیم اهوازی وعده دارند ، پیش از بازی با سپاهان دستمزد بازیکنان به حسابشان واریز می‌گردد. اما حالا از باشگاه استقلال اهواز خبر می‌رسد که برخی از بازیکنان حقوق دریافت کردند و برخی دیگر نه.

فرزاد آشوبی در این باره گفت : ما همچنان منتظریم تا دستمزدهایمان را دریافت کنیم چند هفته‌ای است که تیم ما اسپانسر دارد و هنوز ما پولی نگرفته‌ایم امیدوارم اسپانسرهای خوب با باشگاه همکاری کنند.

شاهین مجیدی نیز اظهار کرد: هنوز یک ریال هم از باشگاه دریافت نکرده‌ام نه تنها من بلکه محمد غلامی ، عادل کلاه‌کج و ... هم‌چنین شرایطی را دارند.

کرامت اله برهمن ، سرپرست آبی‌های اهوازی از دریافت حقوق بازیکنان ابراز بی‌اطلاعی کرد و افزود: نمی‌دانم کدام یک از بازیکنان حقوق گرفتند و کدام یک نگرفته‌اند برای من مهم نیست که همگی در تمرینات شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است که برهمن در مصاحبه‌ی قبلیش اعلام کرده بود که بازیکنان پیش از بازی با سپاهان بخشی حقوقشان را دریافت کرده‌اند حالا حتی صدای بازیکنان باوفایی چون پرویز کریمی هم درآمد است.

کریمی حتی اعلام کرد که از مسئولان باشگاه درخواست رضایت نامه کرده و می‌خواهد از استقلال اهواز جدا شود.

با وجود چنین شرایطی حتی هواداران این تیم محبوب ، نمی‌توانند توانای درخشش در لیگ برتر فوتبال را داشته باشند باید منتظر ماند و دید که آیا وعده‌های مسئولان باشگاه استقلال اهواز ، روزی محقق می‌شود یا خیر؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار