کارشناس فوتبال کشورمان گفت: گر چه تراکتور راه سختی را برای قهرمانی پیش‌رو دارد اما دوست داریم این تیم قهرمانی جام حذفی را به دست آورد زیرا پتانسیل قهرمانی شدن را دارد.

کاظم محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارزیابی فنی‌اش در مورد بازی تراکتور با سایپا در جام حذفی اظهار کرد: باید عنوان کنم که تراکتورسازی توانست با برد در این بازی روحیه را به بازیکنان خود تزریق کند.

 وی در ادامه افزود: تراکتور در ابتدا بازی را خوب شروع کرد و زود هم به گل رسید و همین باعث شد که اختیار بازی را به دست گرفته و توپ و میدان در اختیارش باشد.

محمودی ادامه داد: گل دوم تراکتور از روی حرکت زیبای شاهین ثاقبی به ثمر رسید که باید بگویم تراکتور به لحاظ بازیکن چیزی کم ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: به نظر من تراکتورسازی ضعف هفته‌های گذشته را توانست برطرف کرده و پوشش دهد و خواسته‌های تونی را اجرا کند.
 
وی بیان کرد: باید عنوان کنم تراکتور به این برد نیاز داشت و این برد باعث روحیه افزایی بازیکنان وکادر فنی این تیم شد.

محمودی در خصوص سایپا هم گفت: سایپا تیم پیری بود گرچه خوب بازی کرد اما بازیکنان این تیم در بسیاری مواقع سنگین راه می‌رفتند و نتوانستند خواسته‌های جلالی را اجرا کنند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان می‌شودف گفت: ما دوست داریم تراکتور قهرمان جام حذفی شود اما راه سخت و دشواری پیش‌رو دارد که نیازمند تمرکز و اعتماد فراوان است.

وی اضافه کرد: به نظر من علت افت تراکتور ناهماهنگی اوایل فصل برخی بازیکنان بود که اکنون به هماهنگی دست یافته‌اند البته می‌توانست تراکتورسازی نتایج بهتری می‌گرفت که اکنون در رده‌های اول تا سوم بود.

محمودی بیان کرد: به نظر من اگر بازیکنان تراکتور و کادر فنی این تیم تمرکز فراوانی روی بازی‌ها داشته باشد می‌توانند قهرمان جام‌حذفی را به دست آورند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: این تیم رفته‌رفته هماهنگ‌تر شده و به نظر من نباید امتیازدیگر بازی‌های پیش‌‌رو را از دست دهد.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم تراکتورسازی با بازیکنان خوبی که دارد به هدف نهایی خود که همان کسب افتخار و رسیدن به قهرمانی جام است دست یابد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۴
محمودی کیه ؟؟
آخرین اخبار