طرح تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در آمل با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  قائم ‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم بهره برداری از طرح تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در آمل با بیان اینکه شرکت تولید گوشت سفید زربال امروزه به برندی در صنعت طیور تبدیل شده است، گفت: این شرکت گوشتی را باید در دیگر شهرهای استان مازندران گسترش داد چراکه این مجموعه موجب توسعه صنعت طیور در منطقه شده است.

حجت ‌الاسلام حسنی با بیان اینکه مجموعه تولید گوشت سفید زربال متعلق به یک شخص نیست، افزود: این مجموعه به همه مردم تعلق دارد و اگر به‌خوبی نگهداری نشود باید فعالیت‌های این مجموعه را در استان دیگری شاهد باشیم.

قائم ‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه مجموعه تولید گوشت سفید زربال یکی از واحدهای اقتصادی بنیادشهید و امور ایثارگران بوده است، یادآور شد: بیش از ۴۰ سال از عمر این تشکیلات می‌ گذرد.

حجت ‌الاسلام حسنی با اشاره به بهره‌ برداری از طرح تولید گوشت سفید بدون آنتی‌بیوتیک، گفت: امروزه یکی از مشکلات مواد غذایی موضوع سرطان‌ها بوده که با بهره‌برداری از این پروژه و طیور سبز می‌توان برخی از این بیماری‌ها را کاهش داد.

مجموعه تولید گوشت سفید زربال در شهرستان آمل احداث‌ شده که این نهاد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.