هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با 4 دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار شهرداری بم میزبان ملوان بندرانزلی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه در حالی با 4 دیدار برگزار می‌شود که تیم شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی میزبان شاگردان ایران‌دوست است.

 در تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که در جدول رده‌بندی با اختلاف 2 امتیازی در مکان سوم و چهارم سایه‌به‌سایه یکدیگر قرار دارند.
 
تیم شهرداری بم  لیگ را خوب شروع نکرد اما پس از گذشت ده هفته با کسب 15 امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است و تیم ملوان با 13 امتیاز در مکان چهارم جای گرفته است. امتیازات  این دیدار برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. پیروزی و شکست  از سوی دو تیم به منزله‌ی سقوط و صعود به رده‌ی پایین‌ و یا بالای جدول است.

در ادامه رقابت‌های هفته دهم تیم صدرنشین آینده‌سازان میهن نجف آباد با مصاف تیم پالایش گاز ایلام می‌رود. تیم پالایش در حالی به مصاف آینده‌سازان می‌رود که دیدار هفته نهم را واگذار کرده است. از این رو به هدف جبران باخت و ارتقا جایگاه در جدول رقابت می‌کنند.
 
از طرفی تیم صدرنشین بازی سختی را در پیش دارد. تیم آینده‌سازان در صورتی که در این دیدار امتیاز از  دست دهد احتمال اینکه صدر را از دست دهد بسیار است.

تیم آینده‌سازان 19 امتیازی در صدر و تیم پالایش با کسب در رده جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. در سومین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیک برتر دو تیم نگین اشترکوه ازنا لرستان میزبان تیم شهرداری سیرجان است. تیم نیگن‌اشترکوه ازنا لرستان با کسب 5 امتیاز و کسب رده 8 جدول به مصاف شاگردان جهان نجاتی می‌روند که با کسب 19 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آینده‌سازان در رده دوم جدول قرار گرفته است.

شاگردان جهان نجاتی فرصت مناسب برای صعود به صدر جدول در اختیار دارند. البته باید امیدوار باشند. تیم صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده است. مقابل حریفش در کسب امتیاز ناکام باشد.

 در آخرین دیدار از هفته دهم تیم وحدت ایثارگران گرگان میزبان همیاری آذربایجان‌غربی است. تیم وحدت در حالی میزبان همیاری است که با 4 امتیاز در رده نهم قرار گرفته است در حالی که تیم همیاری آذربایجان‌غربی 10 امتیازی پنجم جدول است. در صورت پیروزی تیم همیاری و شکست تیم ملوان باید منتظر تغییراتی در جایگاه تیم‌های اول تا چهارم در پایان هفته دهم باشیم.
 
گفتنی است: بازی‌های هفته دهم ساعت 10 صبح امروز به صورت همزمان برگزار می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.