پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سرخپوشان با شکست مقابل تیم ذوب‌آهن وارد بحران جدیدی شدند.

کلهر: پرسپولیس وارد بحران جدیدی شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن چهارشنبه 13 آبان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان ذوب‌اهن میزبان 2 بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی این  رقابت‌ها راه یافت.

** کلهر: پرسپولیس وارد بحران جدیدی شد
محمود  کلهر پیشکسوت سابق پرسپولیس درباره  این مسابقه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جای خالی طارمی و مکانی احساس می‌شد. تصور می‌کنمف پرسپولیس با شکست در این مسابقه وارد بحران جدیدی شد.

سرخپوشان با مثلث بنگستون، علیپور و طارمی، سه بازیکن که هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ تکنیکی بسیار موفق  ظاهر شدند، توانسته‌اند حمله خوبی تشکیل بدهند.

** مشکل پرسپولیس تغییر ندادن تاکتیک است
وی افزود: مشکل این روزهای پرسپولیس تغییر ندادن تاکتیک است. این تاکتیک برای همه تیم‌ها شناخته شده است. همین اتفاق در بازی دیروز هم رخ داد.سرخپوشان می‌توانند از سیستم 1-3-2-4 به سیستم 2-4-4- تغییر تاکتیک دهند.

ضمنا همه متوجه این قضیه هستند که پرسپولیس در دقایق پایانی حمله می‌کند. سرخپوشان می‌توانند با در اختیار داشتن مهره‌ای مثل امید عالیشاه که می‌تواند به خوبی از گوشه‌ها نفوذ کند.

** اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است
کلهر ادامه داد: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. با 10 نفر شدن پرسپولیس مالکیت به دست ذوب‌آهنی‌ها افتاد و آن‌ها توانستند، چند موقعیت خلق کردند. البته پرسپولیس هم موقعیت‌های خوبی را به دست آورد که منجر به گل  نشد.

 با آمدن قدیمی‌پور دروازه‌بان جوان پرسپولیس به بازی دروازه این تیم باز شد.نکته دیگر این بازی دفاع منسجم پرسپولیس بود اما با آمدن شکاری بازیکن 17 ساله ذوبی‌ها، میان دفاع سرخپوشان شکاف ایجاد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، ذوب آهن ، کلهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار