دانش اموزان پسر از یادمان شهدای والفجر هشت اروندکناربازدید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ابادان؛مسوول یادمان شهدای والفجر 8 اروندکنارگفت:46 هزار دانش آموز پسر سراسر کشور در قالب درس آمادگی دفاعی از این منطقه عملیاتی از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون بازدید می کنند.

سرهنگ پاسدار مرتضی شیروی بابیان اینکه حرکت کاروان های راهیان نور دانش آموزی پسر به منطقه عملیاتی والفجر 8 از 12 مهرماه سالجاری آغاز شد و از ابتدای هفته جاری نیز بازدید کاروان های راهیان نور دختر نیز از این منطقه شروع شدافزود:نج راوی آموزش دیده چگونگی طراحی، اجرا و اهداف عملیات والفجر 8 را در قالب درس آموزش دفاعی برای این کاروان های راهیان نور روایت می کنند.

وی گفت: از تابلوی 40 شهید شاخص سال های دفاع مقدس در ابعاد 50 * 40 متر با سرامیک در محوطه یادمان شهدای علمیات والفجر هشت رونمایی می شود.

مسئول یادمان شهدای والفجر 8 اروندکنارتصریح کرد:عکس برخی شهدای شاخص دفاع مقدس نظیر همت، بابایی، خرازی، حجت الاسلام میثمی، چمران و آوینی در این تابلو قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار شیروی افزود: نمایشگاه گنج جنگ در محدوده یادمان والفجرهشت برپا می شود ودر این نمایشگاه علاوه بر عرضه کتاب هایی با محتوای دفاع مقدس با 10درصد تخفیف، برخی اقلام فرهنگی نیز به بازدید کنندگان عرضه می شود.

عملیات والفجر 8 در بهمن ماه سال 1364 با رمز یا فاطمه زهرا در منطقه اروندکنار انجام شد و به فتح شهر بندری فاو عراق منجر شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.