رییس هیات دوچرخه‌سواری کهکیلویه و بویر احمد گفت: راه‌اندازی هیات دوچرخه‌سواری را بدون هیچ اسپانسر و حتی دوچرخه‌‌ای شروع کردم.

زارع در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌هایی که برای ارتقا سطح رکابزنان در استان دارد اظهار کرد: برای ارتقا سطح رکابزنان استان فرهنگ‌سازی را آغاز کردیم تا این ورزش برای بانوان هم در بعد همگانی و هم در خصوص قهرمانی پیشرفت کند.

وی افزود: هیات استان کهکیلویه و بویر احمد سه سال راکت بوده و هیچگونه دوچرخه‌ای هم داخل هیات نداریم و آمادگی برگزاری مسابقات درون استانی را هم نداریم اما با فدراسیون مذاکراتی صورت گرفته و رییس فدراسیون قول مساعدتی داده‌اند.

 زارع در خصوص منابع مالی تاکید کرد: اسپانسر مالی هم نداریم اما منتخبین ما راهی مسابقات کشوری شده‌اند که از مدال‌آوران جاده‌مان امسال زاهدی نفر اول جاده و نفر دوم در رشته تایم‌تریل شد و براتی نفر دوم جاده و نفر سوم تایم‌تریل شد و رضوی نفر اول تایم‌تریل شد.

وی در خصوص برنامه‌های آتی هیات کهکیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: با توجه  به اینکه هیات راکد بوده است اما چهار ماه است که تمرینات تیمی را در استان شروع کرده‌ایم و امیدوارم به نتیجه مساعدی برسم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار