قائم مقام شورای عالی قرآن گفت: این آلبوم که شامل تلاوت‌ها و تصاویر قاریان و مدیحه‌سرایی اعضای گروه تواشیح جانباخته در فاجعه منا است، امشب در فرهنگسرای بهمن رونمایی می‌شود.

سید‌علی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رونمایی از آلبوم چندرسانه‌ای قاریان مهاجر‌ الی الله اظهار داشت: این آلبوم مجموعه‌ای از تلاوت‌های دو قاری نخبه جانباخته در فاجعه منا و همچنین مدیحه سرایی و تواشیح گروه باقرالعلوم به همراه شرح زندگی، تصاویر ویژه قاریان مهاجر‌الی الله قبل از مراسم حج و ضمن انجام اعمال حج است.

وی فیلم سخنرانی‌های قاریان مهاجر الی الله و همچنین دست نوشته‌های آنان را بخش دیگری از محتوای آلبوم مذکور برشمرد و تصریح کرد: حجم اطلاعات گردآوری شده به حدی است که در یک آلبوم چندرسانه‌ای نمی‌گنجد بنابراین تنها بخشی از آنها توسط رادیو قرآن در یک آلبوم تهیه شده تا در مراسم چهلم این جانباختگان قرآنی فاجعه منا رونمایی شود.

قائم مقام شورای عالی قرآن در پایان خاطرنشان کرد: نمونه کامل اطلاعات گردآوری شده به صورت رایگان در سایت این شورا در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است مراسم اربعین قاریان مهاجر الی الله پنج‌شنبه چهاردهم آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در فرهنگسرای بهمن با حضور جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است اجرای نمایش «رمی جمرات» که به فاجعه منا و جانباختگان قاریان مهاجر الی الله می‌پردازد، از برنامه‌های ویژه این مراسم که به مدت یک ساعت توسط بازیگران برجسته تئاتر روی صحنه می‌رود.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار