پاروزنان هرمزگانی در روز نخست مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در شهر پالمبانگ اندونزی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در بخش بانوان این مسابقات و در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر رده سنی بزرگسالان هدیه کاظمی با حریفانی از چین، ازبکستان، چین تایپه، اندونزی و ویتنام رقابت کرد که در پایان با زمان 2:04:41 دقیقه در رده سوم قرار گرفت و راهی فینال شد.

مینا عبدالهی نیز در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر رده سنی  جوانان با رقبایی از چین تایپه، قزاقستان، اندونزی، هند و سنگاپور رقابت کرد و در نهایت با زمان 2:11:63 دقیقه اول شد و به فینال راه یافت.

کیانا کمال زاده دیگر قایقران هرمزگانی هم در ماده کایاک دونفره مسافت ۵۰۰ متر رده سنی بزرگسالان به سارا حنیفه زاده هم تیمی خود با حریفانی از چین، کره، ژاپن و ویتنام رقابت کردند و در نهایت با زمان 2:06:15 دقیقه پنجم شدند و به نیمه نهایی راه یافتنند.

این دو قایقران در مرحله نیمه نهایی نیز با رقبایی از سنگاپور، ویتنام، اندونزی و ماکائو رقابت کردند و با قرار گرفتن در جایگاه سوم راهی فینال شدند.

فینال این رقابتها فردا ( پنجشنبه)برگزار می شود.

شایان ذکر است از استان هرمزگان چهار پاروزن به نام های هدیه کاظمی،سارا کاظمی، مینا عبداللهی و کیانا کمال زاده به همراه آرزو پاسلار به عنوان مربی که همگی عضو تیم تایدواتر هستند در این پیکارها حضور دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.