معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از همکاری 3 هزار و 900 نیروی افتخاری با کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 90 نفر امداد یار و نیروی افتخاری با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: این افراد در مشاغل مختلف و با تخصص‌های متعدد کمیته امداد را در ارائه خدمات به مددجویان این نهاد همراهی می‌کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه با بستر سازی انجام شده زمینه فعالیت نیروهای افتخاری در زمینه همکاری با کمیته امداد در مشاغل مختلف فراهم است، افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که در راستای بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای افتخاری انجام شده است، نیروهای افتخاری در رشته و تخصصی که دارند با این نهاد همکاری می‌کنند.

حسنلوبا اشاره به همکاری موسسات خیریه با کمیته امداد افزود: این نهاد به منظور ارائه خدمات بهتر با 16 خیریه و موسسه تفاهم‌نامه دارد.

این مسوول بابیان اینکه خوشبختانه همکاری کمیته امداد با این موسسات مطلوب بوده است، تصریح کرد: از همین محل و طی سال جاری یک میلیارد و 400 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد استان زنجان کمک شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: همکاری ، افتخاری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.