مدیر تیم ملی امید ایران مدعی شد که قرار است خیرین هزینه تیم امید را بدهند.

خیرین، هزینه تیم امید را می‌دهند
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری تیم ملی امید ایران چهارشنبه 13 آبان در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 9 تهران، ساعت 13 برگزار شد.

حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید ایران و محمد خاکپور سرمربی این تیم در نشست حاضر بودند.

کاشانی درباره شرایط تیم امید ایران گفت: هیچ یک از اعضای تیم امید ایران یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. اما من دارم از پول یکی از خیرین برای تیم ملی امید هزینه می‌کنم تا بازیکنان و کادر فنی دلشون قرص باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: خیلی عجیبه که تیم امید ایران نمی‌تواند در آستانه مسابقات انتخابی المپیک نمی‌تواند از VIP فرودگاه امام خمینی(ره) برای ورود و خروجش استفاده کند. اما تیم ملی چنین امکاناتی را در اختیار دارد این مژده‌ای بود که کفاشیان دیروز به بنده داد.

** تفاوت تیم ملی امید با تیم بزرگسالان چیست؟
فکر کنم باید به تیم امید ایران که مدعی صعود به المپیک ریو بعد از 40 سال است بیشتر توجه شود.

محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید درباره قراردادش در تیم ملی امید گفت: تعامل ما با تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی بزرگسالان تا به حال در حد حرف بوده است. هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود ولی در برخی مواقع که فرصت همکاری فرا می‌رسد، تمام هماهنگی‌ها از بین می‌رود.

خاکپور در ادامه افزود: تیم ملی امید یک تیم مردمی است و باید بیشتر به این تیم توجه شود.

خاکپور ادامه داد: در قرارداد قبلی حتی نمی‌شد اسم قرارداد را رویش گذاشت. خدا را شکر  طی تعاملی که بین ما و فدراسیون شکل گرفت بندهایی که منطق زیادی نداشت حذف شد. این اتفاق با کمک فدراسیون شکل گرفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: خیرین ، تیم ملی ، کاشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار