رئیس بسیج دانشجویی کردستان گفت: امروز پیام اصلی حضور مردم در صحنه مقابله با استکبار است، و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که دانش آموزان و دانشجویان کشورمان ادامه دهنده راه شهدا هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علی محمدپناه در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی خود در راستای مقابله و مبارزه با استکبار جهانی الگوی سایر کشورهای آزاده و مسلمان جهان بوده است و هنوز هم این راه ادامه دارد.

وی افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی دانش آموزان و دانشجویان نقش بسیار مهمی را بر عهده داشتند و امروز نیز این قشر پرچمدار اصلی مبارزه و مقابله با استکبار جهانی هستند و راه آن همچنان ادامه دارد.

رئیس بسیج دانشجویی استان کردستان افزود: ۱۳ آبان ماه یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و تمامی حوادثی که در این روز و در سالهای مختلف به وقوع پیوسته اند همواره همچون دری درخشان در تاریخ انقلاب می درخشند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش حضرت امام خمینی (ره) در راستای رهبری و مدیریت جامعه در سالهای قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: حضرت امام (ره) رهبری مدبر و عالم و جهان شناس بود و به همین دلیل همواره در صحنه های حساس ملت ایران را در راستای مقابله با استکبار جهانی هدایت و مدیریت می کرد.

رئیس بسیج دانشجویی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از ویژگی های اصلی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استکبار ستیزی و مقابله با دشمن از جمله ویژگی های اصلی انقلاب اسلامی ایران است و این مهم نیز در شعارهای اساسی انقلاب آمده و قابل حذف و تعدیل هم نیست.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان و حتی مراکز بخش ها نیز با حضور پرشور و حماسی مردم برگزار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.