تیم فوتبال مالزی حاضر شد با گذاشتن شرط و شروط دیدار خود با فلسطین را در چار چوب مقدماتی جام جهانی روسیه را در فلسطین اشغالی برگزار کند.

مالزی با شرط و شروط در فلسطین به میدان می‌رود

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های فلسطین و مالزی روز 12 نوامبر‌ (21 آبان) در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در روی هم رفته قار خواهند گرفت.

فدراسیون فوتبال مالزی سه بار با فیفا نامه  نگاری کرد تا این مسابقه به دلیل مسائل امنیتی در سرزمین‌های اشغالی در کشوری بی طرف برگزار شود، اما اکنون خیری جمال الدین وزیر ورزش مالزی اعلام کرد این مسابقه طبق برنامه در فلسطین برگزار خواهد شد، اما به شرط آن که اگر مسئله امنیتی پیش بیاید تیم مالزی 24 ساعت قبل از بازی می‌تواند از انجام این مسابقه انصراف بدهد.

جمال الدین به خبرنگاران گفت: من مطمئنم آنها می‌توانند به فلسطین بروند، من با سفیر فلسطین در  مالزی مکاتباتی داشته‌ام و او بابت امنیت تیم ما در هیبرون (محل انجام سابقه) به ما اطمینان داده است، سفیر فلسطین شخصا تیم ما را از بندر هیبرون تا ورزشگاه مشایعت خواهد کرد.

گفتنی است، عربستان نیز سعی داشت دیدار خود با فلسطین را در کشور دیگری برگزار کند،  اما فیفا حکم داد این مسابقه باید در رام الله برگزار شود، حکمی که عربستان فعلا از پذیرفتن آن سرباز زده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مالزی ، تیم ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار