مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای منطقه اسلام آباد زنجان گفت:دشمنان همواره با توطئه چینی در پی ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار داود غیاثی راد افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه در قیام عاشورا دارد و شهدا با الگو گیری از ایثار گری امام حسین (ع) در برابر استکبار مقاومت و با اهدای جانشان تجاوزگری های دشمنان را بی اثر کردند.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران عرصه بر آمریکا در جزیره امنی که برای خود ایجاد کرده بود تنگ شد ومیدان را ترک گفت.

مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور اعلام کرد: آمریکا در هرفرصتی که بدستش آمده، نشان داده است که همواره دشمن جمهوری اسلامی ایران بوده و هست وهمچون مار زخم خورده در پی تلافی میباشد.

سردار غیاثی راد ادامه داد: کارتر پس از تسخیرلانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) سعی کرد با توسل به گزینه نظامی جبران مافات نماید اما به حول و قوه الهی در این عملیات نیز با فضاحت تمام شکست خورد.

وی گفت : این حمله دزدانه قرار بود به عملیاتی برای نجات گروگانهای آمریکایی منجر شود اما شنهای صحرای طبس آن منطقه را به جهنم آمریکایی ها تبدیل کرد و البته نباید از یاد برد که فرماندهی این عملیات را رئیس جمهور آمریکا که عنوان ابر قدرت ترین کشور جهان را یدک میکشد بر عهده داشت.

مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور به سخنان گهربار حضرت امام خمینی (ره) در مورد واقعه صحرای طبس گریزی زد وافزود: امام (ره) این واقعه را پیام الهی خواندند.

انتهای پیامگ /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.