مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ی خوزستان دیگر بار با شرکت در مراسم 13 آبان، این روز بزرگ را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛امروز مردم خوزستان با حضور پرشور خود در مسیرهای مراسم شعارهای ضد استکباری مرگ بر امريکا، مرگ بر اسراييل، وصيت تمامي شهيدان پيروي از رهبري است و قران و خامنه اي خميني ديگر ولايتش ولايت حيدر است سر دادند.

 مردم ولایت مدار خوزستان امروز ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي الهی حضرت امام خمينی (ره) و شهيدان انقلاب اسلامی تبعيت خود را از منويات مقام معظم رهبری اعلام نمودند.

اهوازی های شهيد پرور امروز هم با حضور گسترده دانش آموزان، فرهنگيان، دانشجويان، روستائيان و عشاير غيور در اين راهپيمايی که از فلکه پاداد تا چهار راه آبادان ادامه داشت، ضمن محکوم کردن سياست های ظالمانه استکبار جهانی بار ديگر بر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکيد کردند .
 
شرکت کنندگان در پايان اين مراسم  ضمن آتش زدن آدمک و پرچم امريکا  بيانيه ای در 8 بند قرائت شد که به تاييد شرکت کنندگان در اين برنامه رسيد .

در بخشی  از  بيانيه  آمده است : ما شرکت کنندگان در اين تظاهرات عظيم وحدت و يکپارچگی و همدلی و همزبانی ملی، حول محور ولايت فقيه و پيروی از آموزه های امام راحل و رهنمودهای حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضامن تثبيت عزت و پيشرفت کشور و مهم ترين عامل شکست و ناکامی اردوگاه استکبار در همه ی عرصه ها مي دانيم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.