نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: کار و فعالیت مصداقی از فرهنگ و آداب اسلامی است.

کار و فعالیت مصداقی از فرهنگ اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در همایش تبیین شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان اظهارداشت: آداب و رسوم ما فرهنگمان را نشان می دهد.

وی افزود: کار و فعالیت مصداقی از فرهنگ و آداب اسلامی است که باید گسترش یابد و تنبلی، کم کاری، افزایش مهریه، طلاق و مواردی از این قبیل فرهنگ های غلط است که جز دستورات اسلامی نیست.

وی افزود: آسیب شناسی و مقابله با این فرهنگ های غلط لازم و ضروری است که شورای فرنگ عمومی در سطح مناطق استان اصفهان باید این موضوع را رصد و پیگیری کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان داشت: کار روحانیون گسترش فرهنگ اسلامی است که ائمه جمعه نیز به همین دلیل رئیس شورای فرهنگ عمومی هر منطقه هستند.
وی گفت:‌علل مسئولان در برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستانها قابل توجیه نیست و باید بر اساس دستورالعمل هر ماه یک مرتبه جلسه تشکیل شود.

آیت الله طباطبایی نژاد در این جلسه به فعالیت و نقش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در کنار شورای قرهنگ عمومی قرار دارد و باید با سیاستگذاری گسترش خوبی ها در جامعه و مقابله با منکرات در جامعه فعالیت و اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش معضل طلاق، مهریه های بالا و مواردی از این قبیل در جامعه گفت : این مسائل از جمله مصادیق منکرات در جامعه است که باید راه کار برای مقابله با این منکرات ارائه شود.

احمد عبداللهی نژاد به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان معرفی شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.