زنگ استکبارستیزی در بیش از 2000 واحد علمی و آموزشی استان مرکزی و به صورت نمادین در دبیرستان شاهد حاج عراقچی اراک به صدا در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در اراک گفت: زنگ استکبارستیزی در مدارس استان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش آموز و بویژه شهید حسین فهمیده و اعلام انزجار از استکبار جهانی نواخته شد.

فولادوند افزود: ایران اسلامی با کسانی که به دنبال زورگویی،ظلم به مظلوم، تجاوز به حقوق و حریم دیگران باشند، مبارزه می کند و دانش آموزان به عنوان آیندگان کشور باید با تحصیل و رشد و شکوفایی خود در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

همچنین در این مراسم معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: بنابر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز سیزدهم آبان توسط دانش آموزان و دانشجویان، انقلاب دوم نام گرفته است.

علی شیرخانی با اشاره به نقش دانش آموزی در این دوران افزود: کشورهای سلطه گر و استکباری می خواهند با زورگویی خود در مقابل استقلال کشورهای درحال توسعه بایستند و دانش آموزان باید هوشیار باشند و با تحصیل و تهذیب خود آینده کشور را ساخته و در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی دانش آموزان با موضوع استکبارستیزی برپا و از 354 جلد کتاب دلنوشته های دانش آموزی در زمینه استکباری ستیزی رونمایی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/ی

برچسب ها: اراک ، زنگ ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.