پلمب کی‌اف‌سی حلال ناشی از سوءتفاهم است و این رستوران هیچ ارتباطی با کی‌اف‌سی آمریکا ندارد و با بِرَند «کی‌اف‌سی ایرانیان» به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عباس پازوکی مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی حلال با تأیید خبر پلمب این رستوران در تهران گفت: پلمب کی‌اف‌سی حلال ناشی از سوءتفاهم است و این رستوران هیچ ارتباطی با کی‌اف‌سی آمریکا ندارد و با بِرَند «کی‌اف‌سی ایرانیان» به ثبت رسیده است.

وی افزود: ما متعلق به برندی با عنوان کی‌اف‌سی حلال هستیم که مربوط به ترکیه می‌شود و متعلق به مسلمانان و بازار هدفش کشورهای اسلامی است و از ایرانیان مسلمان و شیعه در آن سهامدار هستند.

مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی ادامه داد: این برند در حقیقت رقیب کی‌اف‌سی آمریکاست و کی‌اف‌سی آمریکا هم از این رستوران شاکی است و اتفاقاً رسانه‌‌هایی مثل بی.بی.سی. برای مقابله با کی‌اف‌سی حلال برای کی‌اف‌سی آمریکا تبلیغ می‌کنند اما آنچه در رسانه‌های ایران مطرح شد، قلب واقعیت بود.

پازوکی تصریح کرد: دفتر اصلی کی‌اف‌سی حلال در ترکیه است و ما به‌عنوان یک ایرانی که از اول دوست نداشتیم با آمریکایی‌ها کار کنیم، با ترک‌ها همکاری کردیم و کی‌اف‌سی ایرانیان به‌هیچ عنوان ارتباطی با آمریکایی‌ها ندارد و ما دنبال تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم و در شعبه خودمان حتی به اقدامات فرهنگی در زمینه مطالعه، بهینه‌سازی مصرف آب و فرهنگ ترافیک پرداختیم.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.



منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.