تزریق واکسن ابولا در فاز آزمایش‌های تجربی می تواند خطراتی به همراه داشته باشد و به همین دلیل به داوطلبان شجاع آزمایش آن پول پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،‌به تازگی یک آگهی در رسانه های انگلستان منتشر شده است، مبنی بر نیاز به داوطلب انسانی سالم در رده سنی 18 الی 65 سال که داوطلب تزریق واکسن ابولا شود و در ازای این کار 750 پوند به فرد پرداخته می‌شود.
 
استخدام داوطلب انسانی برای تزریق واکسن ابولا + تصاویر
گفتنی است، قرار است 12 نفر برای این کار انتخاب شوند. بررسی‌ها نشان می‌دهند، از زمان شیوع گسترده بیماری ابولا تا به حال بیش از 11 هزار نفر در غرب قاره آفریقا جان خود را از دست داده‌اند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، شرکت کنندگان در این آزمایش مجبور به انجام تست‌های گسترده سلامتی قبل از تزریق واکسن تجربی خواهند بود.
 
استخدام داوطلب انسانی برای تزریق واکسن ابولا + تصاویر
واکسن تجربی ابولا در کشور گینه با تزریق بر روی انسان‌ها بسیار نتایج مثبتی را در اختیار پزشکان قرار داده است و حال تیم تحقیقاتی آزمایشگاهی لندن در نظر دارد تزریق واکسن را در ماه نوامبر بر روی گروه جدیدی از داوطلبان آغاز کند، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است به دلیل گسترگی شیوع بیماری آمار دقیق تعداد کشته‌ها و مبتلایان امکان پذیر نیست و به صورت تقریبی حدود 28 هزار نفر مبتلا و بیش از 11 هزار نفر کشته در طول 18 ماه گذشته در کشورهای لیبریا، گینه، سیرالئون،‌نیجریه و مالی مشاهده شده است، با وجود اینکه در حال حاضر میزان ابتلا به این بیماری مرگبار سیر نزولی پیدا کرده است اماکارشناسان هشدار می‌دهند ممکن است مجددا یک اپیدمی گسترده به وجود آید و از این رو باید داروها و واکسن‌های محافظت کننده از این بیماری ساخته و در اختیار دولت‌ها و مردم سراسر جهان قرار گیرد. 

استخدام داوطلب انسانی برای تزریق واکسن ابولا + تصاویر


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: واکسن ، ابولا ، افریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار