وزیر سابق ارشاد گفت: امسال پرخروش‌تر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد در حاشیه مراسم ختم جانباختگان فاجعه  منا در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم 13 آبان و شعار مرگ بر آمریکا اظهارداشت: از سال 1332 تا کنون هرچه در کارنامه آمریکا نسبت به ملت ایران و دیگر ملت‌ها مشاهده می‌کنیم جز جنایت و قصاوت چیز دیگری نمی‌بینیم.

وی افزود: حتی اکنون که در مساله هسته ای وارد مذاکره با آمریکایی‌ها شده‌ایم اما باز هم آنها بدنبال ضربه زدن به ملت ایران هستند و هیچ تغییری در موقعیت آمریکا پدیدار نشده است لذا باید همچون گذشته پرخروش شعار مرگ بر آمریکا را سردهیم.

*استحاله تفکر مردم ایران؛ هدف کشورهای غربی است

حسینی همچنین در مورد تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به مسائل فرهنگی در کشور اظهارداشت: دغدغه رهبری درمورد مسائل فرهنگی و بخصوص پس از برجام موضوع نفوذ در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده است.

وزیر سابق ارشاد در ادامه افزود: مسئله فرهنگی بیشتر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده چرا که از حساسیت بیشتری برخوردار است و غربی ها سعی می‌کنند با استفاده از ابزار و روش های متعدد فکر و اندیشه ملت ایران را تحت تاثیر قرار دهند و موجب استحاله فکری مردم ایران شوند.

وی در پایان تصریح کرد: در این مرحله از انقلاب نیز جبهه فرهنگی و نیروهای انقلابی باید تقویت شوند و مسئولین با رصد اقدامات خارجی حوزه فرهنگی را به دقت زیرنظر باید داشته باشند و به تاکیدات رهبری نسبت به مسائل فرهنگی توجه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، حسینی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
خخ امريكا ، اسرائيل و كل جنايتكاران جهانو بگير تا چنگيز مغول به اندازه اون پرايدي كه شما مردمو مجبور به سوار شدنش كردين با پولسوبلش ، ايراني نكشتن ،
آخرین اخبار