مسوولین شرکت سازنده اسمارت فون HTC پس از انتشار گزارش مالی با ضرر 150 میلیون دلاری سهامدارانش را به سو گ نشاند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت اچ تی سی با انتشار گزارش مالی سه ماهه سوم در سال 2015 سهامداران خود را از اتفاقات پیش امده شرکت خبردار کرد.

درامد شرکت در این بازه زمانی نیز 660 میلیون دلار براورده شده که نسبت به سه ماهه قبل خود در حدود 7 درصد کاهش داشته و نسبت به مدت مشابه پارسال تقریبا نصف شده است.

خبری بد برای سهامداران اسمارت فون اچ تی سی+ تصاویر

طبق گزارش های قبلی، این شرکت حدود 157 میلیون دلار در سه ماهه دوم ضرر داده بود، که اکنون این رقم به 139 میلیون دلار رسیده است. نه اینکه شرکت مجبور به پرداخت هزینه ای شده باشد، بلکه بدین معناست که نسبت به درامد و خرج های که می بایست طبق روال انجام می داده نتوانسته به هدف مورد نظر خود برسد.

خبری بد برای سهامداران اسمارت فون اچ تی سی+ تصاویر
در پی نتایج مالی ضعیف شرکت، اعلام کرده که دیگر نمی خواهد راهنمای کاملی به سرمایه گذاران داشته بود. مدیر عامل شرکت در تماس با تحلیلگران بازار تایوان و جهانی به این نتیجه رسیده که اوضاع بیشتر شرکت ها مشابه بوده است. این شرکت تصمیم گرفته تا از ارائه امار دقیق فروش خود امتناع کند، تا با این کار بتواند ارزش سهام خود در بازار را محافظت نماید.

ظاهرا این شرکت تایوانی به اینده خود خوش بینانه است. مدیر عامل فعلی شرکت اقای وانگ در سال 2013 منصوب شده بوده در ان زمان اعلام کرده بود که اقدامات جدیدی را شروع خواهد کرد که در سال 2016 متوجه ان می شوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار