در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب 8 تیم به مصاف یکدیگر می روند.


در رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب در سراسر قاره سبز 8 دیدار برگزار می شود.

گروه A 
رئال مادرید-پاری سن ژرمن
در مهم ترین دیدار این هفته لیگ قهرمانان رئالمادرید و پاری سن ژرمن به مصاف هم می روند.

رئال مادرید
شاگردان رافا بنیتس همچنان روند خوب خود را از ابتدای فصل تا به اینجای کار حفظ کرده و توانسته اند نتایج خوبی کسب کنند که این نتایج، فعلا آنها را در صدر جدول لالیگا قرار داده است، آنها در لیگ قهرمانان نیز بالاتر از پاری سن ژرمن در رده‌ی اول قرار گرفته اند که البته دلیل آن تفاضل بالاتر رئال است.با بازگشت مصدومین رئال مثل په‌په، راموس  و خامس رودریگس، انتظار می‌رود که سپیدپوشان نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشته باشند و برای پیروزی در خانه به میدان بروند. با این حال، گرت بیل و کریم بنزما، همچنان شرایط بازی کردن را پیدا نکرده و قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

پاری سن ژرمن

شاگردان لورن بلان نیز در بازی‌های اخیر خود به جز دیدار مقابل رئال موفق به کسب پیروزی شده اند و در فرم خوبی قرار دارند. انتظار می‌رود که این فرم خوب مقابل رئال در برنابئو نیز تکرار شود و پاری سن ژرمن در قد و قامت قهرمان فرانسه مقابل مدعی قهرمانی اسپانیا قرار بگیرد. با بازگشت مصدومین رئال، مخصوصا خامس رودریگس، دفاع پی اس جی باید بیش از پیش حواس جمع و آماده باشد زیرا خامس بازیکنی است که در یک لحظه می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. در همین حال، پی اس جی دو دفاع بسیار مهم خود را احتمالا در اختیار نخواهد داشت. مارکینیوس به طور قطع به این بازی نخواهد رسید و حضور داوید لوئیز نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین خاویر پاستوره نیز قادر به همراهی پی اس جی نخواهد بود.


گروه B
منچستریونایتد - زسکا مسکو

دو تیم منچستریونایتد و زسکا مسکو، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت..
دو تیم در دیدار پیشین خود به تساوی 1-1 رسیدند و حالا با دوری از سرمای روسیه، انتظار می‌رود نمایش جذاب تری ارائه بدهند.

منچستر یونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال دچار افت شدیدی در هفته‌های اخیر داشته اند و در 5 بازی اخیرشان، 1 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در رده ی چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. شیاطین سرخ در دیدارهای اخیر از جمله دیدار این هفته مقابل کریستال پالاس نمایش خوبی نداشتند و حتی فان خال هم تایید کرد که تیمش هیچ موقعیتی برای پیروزی نداشت.
 در حال حاضر در چمپیونزلیگ، یونایتد با 4 امتیاز در رده سوم گروهش قرار گرفته و با پیروزی در این بازی حتی می‌تواند به صدر جدول گروه هم صعود کند؛ البته در صورتی که ولفسبورگ مقابل آیندهوون شکست بخورد. یونایتد برای این بازی، لوک شاو، جیمز ویلسون، مک نیر، والنسیا و دیپای را در اختیار نخواهد داشت.

زسکا

زسکا هم امتیاز با منچستریونایتد در رده ی دوم جدول گروهش قرار گرفته است. انها در 5 بازی اخیرشان، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. زسکا تا به حال پیروزی مقابل یونایتد نداشته و این در حالی است که یونایتد یک بار در مسکو موفق به کسب پیروزی مقابل زسکا شده است. دو تیم پس از آن پیروزی یونایتد، در اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.


گروه B
سویا - منچسترسیتی

دو تیم سویا و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه رومن سانچز پیزخوان شهر سویل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 سویا - منچسترسیتی
سیتی برای ادامه رقابت با یوونتوس و همچنین ایجاد اختلاف امتیاز با سویا، به پیروزی در این دیدار خارج از خانه نیاز دارد.

سویا

سویا در لالیگا شروع ضعیفی داشته و با کسب 1 2 امتیاز از 10 بازی، در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته است. با این حال، انها در دو فصل اخیر قهرمان لیگ اروپا شده اند و همواره نشان داده اند که تیم خطرناکی هستند. 
حال آنها در دیداری سخت و نفس گیر باید مقابل منچسترسیتی آماده در خانه به میدان بروند. سویا در 5 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده که پیروزی مقابل بارسلونا نیز در این 5 بازی قرار دارد.همچنین آنها در لیگ قهرمان نیز 1 پیروزی و 2 شکست کسب کرده و در رده ی سوم قرار دارند. اونای امری برای بازی امروز، بتو، دنی پارخا، دنیل کاریچو و اور بانگا را در اختیار نخواهد داشت.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جزیره قرار دارند. آنها در لیگ قهرمانان نیز 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و با 6 امتیاز، بالاتر از سویا در رده ی دوم قرار دارند ولی مسلما سیتیزن‌ها به دوم شدن راضی نخواهند شد و هدف اولشان، عبور از یووه و صدرنشین در گروه خواهد بود. 
سیتی در 5 بازی اخیرش، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارد. با این حال، سیتی  ستاره‌هایی نظیر داوید سیلوا، سرخیو آگوئرو و سمیر نصری را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

مونشن گلادباخ - یوونتوس

دو تیم مونشن گلادباخ و یوونتوس، امشب در ورزشگاه بورسیا پارک شهر مونشن گلادباخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی مونشن گلادباخ - یوونتوس
با توجه به پیروزی یووه در دیدار پیشینش ، بسیاری معتقدند که این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای بیانکونری ها باشد.

مونشن گلادباخ

گلادباخ در 11 بازی خود در بوندس لیگا، موفق به کسب 18 امتیاز شده و در رده ی چهارم جدول لیگ آلمان قرار گرفته است. با این حال، انها در گروه مرگ لیگ قهرمانان حضور دارند و در 3 بازی انجام شده، تنها 1 امتیاز از حریفان خود دریافت کرده اند. بدین ترتیب، نمی‌توان آینده و امیدی برای گلادباخ در بازی‌های پیش رو در نظر گرفت و این تیم بیشتر  در بازی‌های تقریبا تشریفاتی خود، برای اعاده حیثیت خواهد جنگید.گلادباخ برای این بازی، هرمان، اشترانزل، شولز و  هاهن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری که فصل را بسیار ضعیف شروع کرده اند، در حال حاضر  در رده ی دهم جدول سری آ قرار گرفته اند و با پیروزی که در بازی قبلی به دست آوردند، بسیاری معتقدند که این دیدار برای آلگری می‌تواند یک نقطه عطف باشد که پس از آن بتواند تیم را به سراشیبی نتایج و ادامه روند فصل قبل سوق دهد. یووه که صدرنشین گروهش در چمپیونزلیگ است، برای این بازی پریرا، خدیرا و آساموا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار