مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 306 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی‌احسان صالح دکتر علی‌احسان صالح افزود: بر اساس آمار از نظر جنسیت 223 نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی همدان مرد و 83 نفر نیز زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اضافه کرد: 218 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 50 نفر در درون‌شهری، 11 نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و 27 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.

وی همچنین از کاهش یک درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در 6 ماه نخست امسال خبر داد و افزود: در مدت مشابه سال گذشته نیز 308 شهروند شامل 79 زن و 229 مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.

صالح خاطرنشان کرد: تحلیل داده‌های آماری گویای کاهش دو درصدی متوفیان سوانح برون‌شهری و افزایش 11 درصدی متوفیان سوانح رانندگی در مسیرهای درون‌شهری و کاهش 15 درصدی در مسیرهای فرعی شامل خاکی و روستایی است.

وی اظهار کرد: 4 ‌هزار و 195 نفر در این مدت در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت 2 هزار و 948 نفر از آنها مرد و یک هزار و 247 نفر زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از افزایش یک درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی در مدت یادشده امسال خبر داد و گفت: 4 ‌هزار و 171 نفر در مدت مشابه سال گذشته در سوانح رانندگی درون‌شهری و برون‌شهری این استان مجروح شدند.

وی افزود: استان همدان کریدور ارتباطی استان‌های غربی به مرکز کشور بوده و بیشترین میزان تردد از مسیرهای این استان انجام می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.