با اجرای طرح ارتقاء و امنيت اجتماعی در شهرستان شيراز 35 خرده فروش موادمخدر و معتاد تابلو دستگير شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  شیراز؛ رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران در راستای پاكسازی نقاط آلوده و جرم خيز شهر شيراز، طرح ارتقاء امنيت اجتماعی را اجرا كردند.
یسرهنگ "محمدجعفر تولايی" اظهار كرد: در پی درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان ولگرد در برخی از نقاط شهر شيراز، اين موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: چند اكيپ عملياتی از پليس مبارزه با موادمخدر مركز استان با همکاری کلانتری "13 عباسيه" اين طرح را در محله دروازه کازرون (سنگ سياه) اجرا و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بكارگيري عوامل بسيج و شورای محلی، كليه مخروبه‌ها و خانه‌های قديمی كه محل اجتماع و تردد معتادان پر خطر بود شناسايی شد.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس بيان كرد: با گشت زنی و حضور فيزيكی در بافت قديم اين محله، تعداد 35 نفر خرده فروش موادمخدر و معتاد ولگرد جمع آوری و كليه دستگير شدگان تحويل نمايندگان دانشگاه علوم پزشكی استان فارس DIC مستقر در دروازه كازرون شدند.

سرهنگ "تولايی" افزود: اين افراد پس از انجام آزمايش‌های پزشکی و غربالگری از آن مکان، به مرکز ماده 16 واقع در دهکده سلامی تحويل داده شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.