سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: یکی از علل اصلی بزهکاری و جرم در جامعه بیکاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یونس ممی‌زاده در جلسه بررسی ارائه آموزش‌های مهارتی در زندان‌های اردبیل اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 122 هزار و 705 نفر ساعت آموزش مهارتی در زندان‌های استان اردبیل ارائه شده است.

وی با اشاره به اهداف ارائه آموزش‌های مهارتی در زندان‌های استان گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی، ایجاد شرایط اولیه برای اشتغال، جلوگیری از گرایش به اعتیاد و بزهکاری و در راستای انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان این آموزش‌ها در زندان‌های استان ارائه شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با اشاره به ضرورت توسعه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان افزود: یکی از علل اصلی بزهکاری و جرم در جامعه بیکاری است چرا که خیلی از کسانی که شغل ندارند و به کارهای خلاف رو آورده و راهی زندان می‌شوند با این مشکل مواجه بوده‌اند.

ممی‌زاده تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در راستای انجام رسالت سازمانی خود با برنامه‌ریزی و رویکرد جدید تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و فراهم کردن زمینه اشتغال زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را فراهم کرده و مانع بازگشت مجدد زندانیان به زندان‌ها شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، بیکاری ، علل ، اصلی ، جرم ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.