نمایندگان مجلس با ارجاع طرح اصلاح بند (ج) ماده 178 قانون پنجم توسعه به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه موافقت کردند.

طرح اصلاح بند(ج) ماده(178) قانون برنامه پنجم توسعه به کمیسیون برنامه ارجاع شد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگان در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 12 آبان ماه) با ارجاع گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد طرح اصلاح بند (ج) ماده 178 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران به این کمیسیون موافقت کردند.

ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست مجلس را به عهده گرفته است در توضیح این امر اظهار کرد: به استناد تبصره 2 ماده 155 این گزارش به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات براساس رأی‌گیری در مجلس ارجاع می‌شود تا در بررسی برنامه ششم توسعه این بند لحاظ شود.

نمایندگان مجلس با 124 رأی موافق، 50 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 223 رأی با ارجاع این گزارش موافقت کردند، اگرچه بعد از رأی‌‌گیری برخی نمایندگان در مورد این امر تذکراتی را ارائه کردند.

قاضی‌پور نماینده ارومیه خطاب به ابوترابی‌فرد بیان داشت: براساس آیین‌نامه باید مخالفان و موافقان ارجاع این گزارش به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات باید صحبت می‌کردند و سپس اجازه ر‌أی‌گیری می‌دادید.

ابوترابی‌فرد در پاسخ اظهار کرد: کمیسیون برنامه اختیاراتی دارد و اگر در بررسی برنامه ششم نظرش بر گنجاندن این اصل باشد آنگاه شما می‌توانید نظر خود را در صحن علنی اعلام کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار