عضو تیم ملی پرتاب نیزه می‎گوید، رویمان‎ نمی‎شود، بگوییم قراردادهایمان در لیگ چقدر است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق خادمی گفت‎: اردوی ما از 27 مهر ماه در خرم‎آباد آغاز و تا 13 آبان ادامه دارد که تاکنون از شرایط خوبی برخوردار بوده‌ایم و به نحو احسن از آن استفاده کردیم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است که سهمیه المپیک کسب کند، بیان کرد: حدود 8، 9 سال است که در پرتاب نیزه فعالیت می‎کنم، سال 89 با پرتاب 69 متر و 86 سانتی‎متر رکورد جوانان ایران را شکستم که اگر آن زمان حمایت می‎کردند، با توجه یه انگیزه‎ای که داشتم، می‎توانستم رکوردهای بهتری هم ثبت کنم ولی به سبب بی‎توجهی، انگیزه‎ام را از دست دادم و اگر این شرایط ادامه داشته باشد، روی همان رکوردهای قبلی می‎مانم.

خادمی تأکید کرد: فدراسیون باید حمایت مالی بیشتری از ما داشته باشد و در این صورت می‎توانیم رکوردهای خوبی ثبت کنیم. سال 89 که رکورد جوانان را با 69 متر و 86 سانتی‎متر شکستم، سال قبل رکوردم 71 متر و 49 سانتی‎متر و امسال 71 متر و 83 سانتی‎متر بود و اگر حمایت نشویم، این رکودها ارتقاء نمی‎یابد.

این پرتاب‎گر یاسوجی درباره سطح قراردادهای لیگ یادآور شد: مبالغ قراردادها به حدی پایین است که رویمان نمی‎شود بگوییم چقدر است و خجالت می‎کشیم!

وی در پایان گفت: کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو دور از دسترس نیست و اگر حمایت شویم ما هم مثل پرتاب‎گرهای دیسک، وزنه و چکش می‎توانیم جواز حضور در المپیک را به دست بیاوریم.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


منبع:ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.