وقتی اردوغان ذوق زده می شود!

رئیس جمهور ترکیه که از پیروزی حزبش در انتخابات ذوق زده شده بود موضع پیشین خود در قبال شبکه های اجتماعی را فراموش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه نتوانست خوشحالی خود را از پیروزی حزبش (عدالت و توسعه) در انتخابات پارلمانی ترکیه مخفی کند و با نوشتن مطالبی در توییتر خود، خوشحالی‌اش را اظهار کرد.

وی که به ترس از تکنولوژی معروف است و پیشتر خواهان "نابودی" توییتر شده بود، پس از پیروزی حزب عدالت و توسعه در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه، نوشت: "می خواهم این پیروزی را به همه احزابی که در انتخابات روز اول نوامبر شرکت کردند، و نیز به همه شهروندانی که با شرکت درانتخابات و رای گیری، اراده ملی خود را نشان دادند، تبریک بگویم".

اردوغان در مطلبی دیگر نوشت: به حزب عدالت و توسعه که به تنهایی قدرت را دراختیار دارد، و نیز به برادرم "احمد داوود اوغلو" رئیس حزب عدالت و توسعه و نخست وزیر نیز این پیروزی را تبریک بگویم.

این در حالی است که وی در گذشته، ناخرسندی خود را از شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود و حتی قبل از انتخابات محلی که مارس 2014 برگزار شد، متعهد شده بود که توییتر را نابود خواهد کرد.

رئیس جمهوری ترکیه ماه اوت 2014 ، شبکه های اجتماعی را به "چاقویی در دست قاتل" تشبیه کرده و گفته بود که تمایلی به گذاشتن مطلب در این شبکه ها ندارد. در ادامه دولت ترکیه چند روز قبل از انتخابات مارس 2014 ، پایگاه های توییتر و یوتیوب را به علت استفاده از نوارهای صوتی که اردوغان و اطرافیان را در ارتباط با رسوایی فساد محکوم می کرد، مسدود کرده بود.

اردوغان اولین نوشته خود در توییتر را فوریه سال گذشته و در روز ملی مبارزه با دخانیات به ثبت رساند و در آن، استفاده از دخانیات را محکوم کرد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
منافق از کافر بدتره
آخرین اخبار