دو سهمیه مستقیم مسابقات پارالمپیک ریو، ایران را در مقام پنجم دنیا قرار دارد.

هادی‌زاده رییس انجمن دو و میدانی معلولین در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: با توجه به حضور 99 کشور در مسابقات جهانی قطر ایران توانست با دریافت 13 مدال و 10 سهمیه مستقیم بعد از کشورهای چین، روسیه، آمریکا و برزیل در مقام پنجمی دنیا قرار بگیرد و نسبت به دوره‌های قبلی عملکرد بهتری ارائه دهد و فراتر از اهداف خود عمل کند.

وی ادامه داد: با توجه به مسابقات جهانی پیش‌رو در اسفندماه، امیدوار هستیم با کسب رنکینگ IPC که از فروردین امسال آغاز شده تعداد سهمیه مسابقات پارالمپیک را افزایش دهیم.

هادی‌‌زاده افزود: کشور قطر بهترین شرایط فنی و میزبانی را در طی مسابقات برای تیم‌های حاضر مهیا کرد و همین موضوع باعث آرامش و آمادگی بهتر بازیکنان شد.

 رییس انجمن درباره داوری مسابقات گفت: داوران عملکرد خوبی داشتند و هیچ حقی از بازیکنان ایران ضایع نشد و کاملا عادلانه بود. این  امرشرایط  روحی مناسبی را برای تیم ایران رقم زد.

هادی‌زاده در انتهای  صحبت خود ضمن تشکر از سرمربی و بازیکنان گفت: با اردویی مناسب و بازی در مسابقات جهانی بسیار آماده‌‌تر در ریو حاضر خواهیم شد و به مدال‌های پارالمپیک دست خواهیم یافت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار