آخرین وضعیت ذوبی‌ها برای جدال با سرخپوشان پایتخت

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با دو غایب بزرگ به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

آخرین وضعیت ذوبی‌ها برای جدال با سرخپوشان پایتختبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی از ساعت 14:30 روز چهارشنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران می رود که این هفته‌ها مصدومیت بازیکنان این تیم نگرانی‌های زیادی را برای یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس بوجود آورده است.
 
پس از مصدومیت مهرداد قنبری و دوری طولانی مدتش از میادین محمد نژاد مهدی نیز از ناحیه کف پا دچار مصدومیت شد و تا پایان تعطیلات بازی های ذوب آهن را از دست داد اما در این میان مرتضی تبریزی که در بازی آخر این تیم مقابل راه آهن دچار مصدومیت شده بود از رفع کامل مصدومیتش خبر داد و احتمالا با صلاحدید کادرفنی به ترکیب تیم برای بازی با پرسپولیس خواهد رسید.
 
فشردگی تمرینات سبزپوشان
 
شاگردان یحیی گل محمدی که روز شنبه مقابل راه آهن بازی سختی را انجام داده بودند عصر امروز در مجموعه ملت تمرینات جدی خود را از سر می گیرند و به جز مهرداد قنبری و محمد نژاد مهدی که دوری طولانی مدتی را از میادین خواهند داشت سایر بازیکنان در تمرین حضور پیدا خواهند کرد.
 
سبزپوشان اصفهانی عصر فردا آخرین تمرین خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد کرد.
 
یحیی گل محمدی که در بازی‌های اخیر مقابل تیم سابقش پیروز بوده امیدوار است این بازی سخت را با موفقیت از پیش رو بردارد و راه خود را برای قهرمانی هموار خواهد کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار